«پ نه پ» چقدر فروخت؟

خورنا: مجموعه طنز «پ نه پ» در کمتر از یک ماه با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد، به طوری که چاپ سوم این کتاب روانه بازار نشر شد.

علیرضا وصفی گردآورنده مجموعه جمع‌وجور «پ نه پ» است و نشر خبر امروز با همکاری کتیبه زرین آن را با قیمت ۲ هزار تومان در ۱۳۰ صفحه منتشر و روانه بازار نشر کرده است. این کتاب در کمتر از یک ماه با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد و در حال حاضر برای سومین بار تجدید چاپ شده است.

همچنین پخش‌کننده این کتاب که تخفیف ویژه‌ای برای خریداران ۵نسخه به بالا در نظر گرفته و معتقد است هدیه لبخند به مردم جامعه امروز در شتاب زندگی شهری با همه خستگی‌ها، با هدیه این کتاب ارتباط مستقیمی دارد؛ توزیع این کتاب در سوپرمارکت‌های بزرگ شهر تهران را نیز آغاز کرده است.

در مقدمه این کتاب با بیان اینکه مبتکر اصلی این ژانر طنز(!) به طور دقیق مشخص نیست، آمده است: «طنزهای اجتماعی «پ نه پ» دارای صحنه نمایش و گفت‌وگو است، از این رو به داستان‌های کوتاه ادبی(مینی‌مال) هم شبیه است که در ادبیات فارسی سابقه چندانی ندارد. پیشگام اینگونه طنز در ادبیات، جبهه و جنگ است که در شبکه اجتماعی درون سنگر شکل گرفت و بر بستر ابتکارات ارتباطی نسل جوان، هر دم بر آن افزوده شد…».

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *