فعالیت ۴۲ کارگاه و شرکت تعاونی پرورش ماهی در شادگان

خورنا: معاون فرماندار شادگان از فعالیت ۴۲ کارگاه و شرکت تعاونی پرورش ماهی در این شهرستان خبر داد.

نعمت‌الله آلبوغبیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان از فعالیت ۴۲ کارگاه و شرکت تعاونی پرورش ماهی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به لحاظ وضعیتی این شهرستان در جایگاه خوبی قرار نگرفته است اما به لحاظ تجاری وضعیت مطلوبی را شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: اکثر صاحبان این کارگاه‌ها در بدو امر فاقد هرگونه سرمایه و اغلب بیکار بوده‌اند و این در حالی‌ست که ۹۰ درصد این افراد بدون تسهیلات، کار خود را آغاز کرده و اکنون به سرمایه دارای بزرگی تبدیل گشته‌اند.

معاون فرماندار شادگان همچنین تصریح کرد: این شهرستان ظرفیت‌های بی‌نظیری در بخش‌های شیلات و کشاورزی دارد که در صورت حمایت بیش از پیش مسئولان و جذب سرمایه گذاری می‌توان آنها را به فرصت‌های بزرگ‌تری برای منطقه، استان و حتی کشور مبدل ساخت.

وی ادامه داد: علاوه بر این می‌توان به بخش اشتغالزایی در شهرستان نیز کمک شایان توجهی کرد و مردم به ویژه جوانان را از معضل گریبانگیر بیکاری رهانید.

آلبوغبیش در پایان ابراز داشت: شادگان در صورت توجه مضاعف از سوی مسئولان، ظرفیت‌های بی‌نظیر اقتصادی و تجاری دارد که در کمتر جای استان می‌توان آنها را یافت و به این آسانی از آنها بهره برد.