برخورد با تردد وسائط نقلیه سنگین در سطح شهر رامهرمز

خورنا: شهردار رامهرمز گفت: وسائط نقلیه سنگین در سطح شهر حق تردد ندارند و با آنها برخورد خواهد شد.

سید عبدالحسین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای حفظ زیرساخت‌های شهری و امنیت جانی و سلامتی شهروندان از آلودگی‌ها وسائط نقلیه سنگین حق تردد در سطح شهر را ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبات جلسه شورای ترافیک شهرستان باید وسائط نقلیه سنگین در شهر تردد نکنند و ماشین آلات سنگین خود را در بیرون از شهر پارک کنند.

شهردار رامهرمز تصریح کرد: در حال حاضر دو پارکینگ مجاز وسائط نقلیه سنگین در بیرون از شهر وجود دارد که متاسفانه صاحبان خودروهای سنگین حاضر به پارک در این پارکینگ‌ها نیستند.

وی خواستار اعمال قانون توسط پلیس شد و گفت: در این رابطه سهل انگاری و کوتاهی‌ها قابل قبول نیست و خسارت وارده به شهر از عبور این وسایل بسیار سنگین است.

حسینی ابراز داشت: متاسفانه صاحبان وسائط نقلیه سنگین علاوه بر اینکه خیابان‌ها و کوچه‌های شهر را تبدیل به پارکینگ کرده‌اند حاضر به عبور از کمربندی هم نمی‌شوند که اعمال جدی قانون از سوی پلیس را می‌طلبد.

حسینی در پایان گفت: با نصب بنرهایی در مبادی ورودی شهر سعی بر فرهنگ‌سازی در این رابطه نیز کرده‌ایم و امیدواریم که رانندگان خودروهای سنگین همکاری لازم را با ما و مردم کنند.