ظرفیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی در دزفول

خورنا: با حضور دو گروه کارشناسی از بانک ها و شرکت های بزرگ سرمایه گذاری کشور در دزفول ، ظرفیت های سرمایه گذاری در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرمایه گذاران بخش خصوصی روز دوشنبه به دعوت شهرداری دزفول وارد این شهر شده و از جاذبه های گردشگری ، تفریحی ، باستانی و زیارتی این شهرستان دیدن کرده و از نزدیک قابلیت های سرمایه گذاری در زمینه های مذکور را بررسی کردند.

مسوول روابط عمومی شهرداری دزفول گفت: این سرمایه گذاران در سفر به دزفول از پروژه قائم ، پارکینگ طبقاتی ، پارکینگ نیایش و نیز پارکینگ دروازه دیدن کرده و ظرفیت های تفریحی و گردشگری این شهر را مورد ارزیابی کارشناسی قرار دادند.

ˈامیر قنبرزاده ˈ افزود: سرمایه گذاران بخش خصوصی پس از دیدار از مناطق مختلف شهرستان دزفول ، در نشستی با شهردار دزفول راهکارهای سرمایه گذاری در پروژه های عمران شهری ، تفریحی و تجاری را بررسی کردند.

شهرداری دزفول برای اجرای طرح های عمران شهری ، تفریحی و گردشگری زمینه برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی را فراهم کرده است.

دزفول با وجود رودخانه دز و ساحل زیبا و منحصر بفرد این رودخانه ، آثار باستانی متعدد دارای جذابیت خاص گردشگری است که با سرمایه گذاری در این بخش می توان اقتصاد منطقه را متحول کرد.