حکایت گیرنده های دیجیتال در لالی و قطعی شبکه های آن/ دیجیتالی که نیامده قطع می شود

خورنا: شبکه های دیجیتال شهرستان لالی که کمتر از یک ماه است که راه انداری شده این روزها شاهد مشکلاتی در دریافت برخی از شبکه های تلویزیونی است .

به گزارش خورنا به نقل از لالی نیوز، شبکه های دیجیتال شهرستان لالی که کمتر از یک ماه است که راه اندازی شده ، اما این روزها گلایه هایی را از مردم شهرستان در خصوص نحوه دریافت این شبکه ها می شنویم .

تبدیل سیستم آنالوگ به دیجیتال خبر خوشی بود که با افتتاح آن در شهرستان لالی امید بهبودی شبکه های صدا و سیما می رفت ولی با توجه به هزینه هایی که مردم در خرید مبدل های دیجیتالی کرده اند به دفعات شاهد قطعی برخی از شبکه های دیجیتالی در شهرستان بوده ایم .

باید به خاطر داشت که اولین مزیتی که شبکه های دیجیتالی در شهرستان ها و استانها دارد، جمع آوری ماهواره ها توسط خود مردم است؛ چرا که مردم با وجود شبکه های دیجیتالی نیازی به وجود ماهواره نمی بینند.

در مورد هزینه سرسام آور شبکه های دیجیتالی باید گفت که مردم برای مشاهده این گونه شبکه ها باید آنتن قوی و برقی خریده و سیم آنتن خود را از آنالوگ به دیجیتال تبدیل کرده باشند. افرادی که تلویزون های ال ای دی و ال سی دی دارند و برد شبکه دیجیتالی در سیستم سخت افزاری آنها نصب می باشد به راحتی می توانند برای مشاهده شبکه های دیجیتالی اقدام کنند؛ ولی کسی که تلویزیون ۳ میلیون تومانی ندارد باید ۱۱۵ هزار تومان دستگاه دیجیتال را برای مشاهده شبکه های دیجیتالی ، آن هم شبکه هایی که ناقص هستند و اکثرا هم قطع می شوند، پرداخت کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *