بازدید مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان از اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر +تصویر

خورنا: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر از بازدید مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای بررسی فعالیت‌های فرهنگی این شهرستان خبر داد.

185552

به گزارش خورنا از ماهشهر، حجت‌الاسلام سید علی رضوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر از بازدید حجت‌الاسلام محمد حسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای بررسی فعالیت‌های فرهنگی، دینی و قرآنی از اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان خبر داد.

در این دیدار بلک با اشاره به خدمات و فعالیت‌های ارزنده اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر گفت: بحمدالله اداره ماهشهر توانسته به‌عنوان نهاد فرهنگی، مذهبی و قرآنی شهرستان تحولی خوبی ایجاد کند که این امر موجب اشاعه و گسترش هر چه بهتر علوم و معارف اسلام ناب محمدی در منطقه شده است.

حجت‌الاسلام سید علی رضوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر در این بازدید ضمن ارائه گزارشی جامع از برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی جاری این اداره، ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات بیشتر جهت اجرای طرح های فرهنگی در سطح این شهرستان، فعالیتهای فرهنگی این اداره سیر صعودی بیشتری بگیرد.

وی تصریح کرد: حضور مدیر کل در این شهرستان، مایه خیر و برکت و همچنین انگیزه و نشاط در اجرای برنامه‌های تبلیغی و دینی است.

گفتنی است، این بازدید ۱ اسفند ۹۲ در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر انجام شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ابراهیمی سلام و عرض ادب و احترام به شما عزیزان که خبرهای استان را در اسرع وقت به اطلاع مردم میرسانید. از اینکه حجت الاسلام بلک قدم رنجه کرده و به ماهشهر آمدند کمال تشکر را داریم ولی ای کاش ایشان علاوه بر رسیدگی و تخصیص اعتبار به این اداره ،کمی هم در مورد آداب و برخورد با ارباب رجوع و وقار و متانت و دینداری کارکنان جدید وتحصیلکرده این اداره هم صحبت با آنها میکرد.
  • غبیشی ضمن تشکر از زحمات برادر گرامیمان آقای خزعلی که واقعا در تمام مراسمات فرهنگی این شهر حضور فعال دارند البته مانند برادر خزعلی کم پیدا میشود
  • شکار دنیار واقعا آقا یا خانم ابراهیمی به نکته خوبی راجع به کارکنان این اداره اشاره کردند البته نباید تر و خشک را با هم سوزاند آقای خزعلی واقعا مانند یک خدمتگزار صدیق با مردم برخورد میکنند اما حیف که با ورود کارکنانی دیگر به این اداره و رفتار آنها مردم از مراجعه به آن خودداری میکنند من هم به صورت اتفاقی دو بار به این اداره رفتم اما با برخورد بد و بی نزاکت و دور از شان یک شخصیتی که سکان قرآنی این اداره را بر عهده گرفته اند روبه رو شدم واقعا جای تاسف دارد که چنین اشخاصی در چنین کار متبرکی استخدام گردند