روستاییان ˈبیدستانˈ باغملک از راه دسترسی ایمن برخوردار شدند

خورنا: عملیات آسفالت راه دسترسی روستای ˈبیدستانˈ باغملک که از پروژه های بر زمین مانده از گذشته بود به ثمر رسید و ۲۰۰ روستایی دیگر از نعمت راه دسترسی مطمئن برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا اهالی این روستا که دارای طبیعت زیبایی در شمال خوزستان است پیشتر از طریق جاده ای غیرآسفالته به مناطق شهری دسترسی داشتند که با انجام عملیات آسفالت این جاده از این پس به راهی ایمن دسترسی یافتند.

رییس اداره راه و شهرسازی باغملک در این ارتباط گفت: این جاده ۴.۵ کیلومتر طول دارد که تاکنون سه کیلومتر آن آسفالت شده و مابقی هم تا هفته آینده آسفالت خواهد شد.

ˈابراهیم شیخˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای این عملیات ۱۳میلیارد ریال هزینه و منابع آن نیز از محل استانی و حوزه راه های روستایی تامین شده است.

در این روستا ۳۵ خانوار با جمعیت ۲۰۰ نفری سکونت دارند.

** ˈزباله نریزیدˈ

رییس اداره راه و شهرسازی باغملک همچنین از تشکیل نشست هایی به مناسبت هفته بهداشت عمومی با فرمانداری و تشکیل کارگروه های مرتبط در این زمینه خبر داد.

شیخ افزود: با توجه به مسوولیت درکارگروه اماکن بین راهی در چارچوب پاکسازی حریم راه ها رایزنی هایی با پلیس راه و اداره های اوقاف و میراث فرهنگی صورت گرفته تا تابلوهای ˈزباله نریزیدˈ در این حریم و ورودی باغملک نصب می شود.

وی افزود: نسبت به جمع آوری تابلوهای فرسوده در جاده ها اعم از محور صیدون و امام زاده عبدالله هم اقدام شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *