۱۵ کیلومتر ورودی شهرهای خوزستان نظافت و خط کشی می شود

خورنا: مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با توجه به ورود کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی، کار نظافت، خط کشی معابر و نصب علایم راهنمایی و رانندگی تمام ورودی شهر های این استان به مسافت ۱۵ کیلومتر در دست انجام است.

به گزارش روزیکشنبه ایرنا از روابط عمومی این اداره کل، ˈنصرالله دهقانیˈ در نشست مشترک با شهرداران خوزستان افزود: ناآگاهی دستگاه ها از وظایف محوله یکی از مشکلات اساسی استان به شمار می رود.

وی گفت: مقررات ملی ساختمان سازی یکی از بحث های مهم در شهرداری ها به شمار می رود که بار ها مورد اعتراض مردم بوده بنابراین باید توجه بیشتری به این موضوع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان افزود: بار ها دیده شده که شهرداران حساسیت به مراتب بیشتری نسبت به محدوده شهر دارند این در حالی است که حریم شهر آینده آن شهر را تضمین می کند و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: برخی از شهرداران به محض اینکه افق طرح تهیه می شود کار در دست را رها کرده و دست به کار جدید می زنند در صورتی که وقتی طرح جدید تهیه نشود طرح قبلی ملاک است.

دهقانی افرود: به تمام ادارات شهر ها اعلام شده که پیش از آغاز سال جدید و ورود میهمانان نوروزی نشست های هماهنگی با شهرداری ها برگزار و مشکلات به وجود آمده را برطرف کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *