حفاری معابر اهواز از پانزدهم اسفندماه ممنوع شد

خورنا: معاون عمرانی فرمانداری اهواز از طرح ممنوعیت هر گونه عملیات حفاری در معابر کلانشهراهواز از پانزدهم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهوازˈ هدایت اله زارع زادهˈ گفت: باتوجه به پایان سال و درآستانه شروع مسافرتهای نوروزی و به دلیل محدودیت های مرکز شهر و ترافیک در محدوده مذکور تدابیر ترافیکی خاصی لازم است از اینرو هرگونه عملیات حفاری از سوی دستگاههای اجرایی در این ایام ممنوع اعلام شده است.

معاون فرماندار اهواز افزود: در این راستا طرح ترافیکی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز برای محدوده خیابان سلمان فارسی شرقی پس از بررسی درکمیته فنی ترافیک اهواز تصویب شد و پس از یک هفته اطلاع رسانی از تاریخ دهم اسفند ماه به اجرا درمی آید.

وی گفت: استفاده از ظرفیت برخی مدارس به عنوان پارکینگ، بهسازی و رنگ آمیزی تابلوهای راهنمای معابر ، مجهز نمودن پارکینگها به تابلوهای پیامهای متغیر ، بهسازی و نمایان کردن ایستگاههای اتوبوس و تاکسی و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه در مرکز شهر اهواز مواردی است که لازم است برای روان کردن ترافیک در اسفند ماه و ایام نوروز انجام شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *