دستگیری یک متهم با ۱۰ کیلوگرم “مواد روان گردان شیشه” در بندرماهشهر!

خورنا: یک منبع آگاه گفت: پرسنل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان ماهشهر ۱۰ کیلوگرم مواد روان گردان شیشه در شهرستان ماهشهر کشف و ضبظ شد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خورنا اظهار داشت: متهم در شهرک طالقانی بندرماهشهر به همراه ۱۰ کیلوگرم مواد روان گردان شیشه توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرمانداهی نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر دستگیر شد.

این منبع آگاه ادامه داد: یک دستگاه پژو ۴۰۵ متعلق به متهم کشف و ضبط شد. همچنین متهم که از خلافکاران سابقه دار شهرستان ماهشهر بود، پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حاج مجید با سپاس از زحمات نیروی انتظامی ۰ان شاءالله همیشه موفق باشید ۰۰۰یک تقاضا دارم نباید این جور آدما به سادگی آزاد بشن !
  • lind با سلام من از اهالی شهرک طالقانی هستم و با توجه به اینکه فرد دستگیر شده چندین بار با ماموران انتظامی درگیری مسلحانه و فیزیکی انجام می دهد و با عث شده که امثال این فرد کثیف که در شهرک انگشت شمار هستند برخورد شود و نه اینکه مانند دوره های گذشته این فرد از یک طرف دستگیر و تا چند روز دیگر آزاد می شود از فرماندهان و مسولان امر تاستدعا دارم که این فرد را به جزای اعمال خود یعنی اعدام برسانند و این خانواده هایی که فرزنداشان در دام این مواد رونگردان مبتلا شده اند را خوشحال نمود لذا فقط از مسولان و پرسنلی که این فرد مذکور را دستگیر نمودند تشکر و قدردانی می نمایم چرا فقط از این افراد تشکر می نمایم چون که این فرد در سه هفته ÷یش توسط ماموران پاسگاه شهرک طالقانی دستگیره شده بود و چطور شد که حالا تواین مدت 3 هفته جرمی برایش ثابت نشده بود و همین طور دارد مواد رونگردان توزیع می نماید جای شکی وجود دارد که خوانندگان این خبر با آن مطلع می باشند. باتشکر
  • علي همانطوري كه دوست عزيز ما در نظر قبلي گفته يك واقعيت است. خدايش نميشه چيزي گفت جز براي نيروي انتظامي شهرك متاسفيم.