۷ اسفند، آخرین مهلت ثبت نام در دوره آموزشی روابط عمومی الکترونیک

خورنا: مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: مهلت ثبت نام در دوره آموزشی روابط عمومی الکترونیک تا هفتم اسفندماه است.

ندا شفیعی با اعلام این خبر اظهار کرد: دوره آموزشی روابط عمومی الکترونیک هشتم اسفندماه و با حضور دکتر سلطانی‌فر و دکتر گرانمایه‌پور، از اساتید برجسته علم ارتباطات و روابط عمومی کشور در اهواز برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام تا هفتم اسفند است، افزود: در این دوره آموزشی که از ساعت ۹ صبح پنجشنبه هفته جاری در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار می‌شود، دکتر سلطانی‌فر با موضوع روابط عمومی هوشمند اجتماعی و دکتر گرانمایه‌پور با موضوع شیوه‌های مدیریت روابط عمومی الکترونیک سخنرانی خواهند کرد.

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی خوزستان تصریح کرد: به دلیل محدودیت ثبت نام در این دوره آموزشی، به فعالان عرصه روابط عمومی و دانشجویان و علاقمندان این حوزه توصیه می‌شود که هرچه سریع‌تر با مراجعه به مرکز آموزش جهاد دانشگاهی به آدرس ضلع جنوبی استادیوم تختی، نبش خیابان غله، و یا تماس با شماره‌های ۳۳۶۱۱۳۵ و ۳۳۶۱۹۸۰ نسبت به ثبت نام اقدام کنند. هزینه شرکت در این دوره آموزشی ۶۰ هزار تومان است و دانشجویان و خبرنگاران نیز از تخفیف برخوردارند.

شفیعی با بیان اینکه این دوره آموزشی از سوی جهاد دانشگاهی و با مشارکت استانداری خوزستان برگزار می‌شود، گفت: به شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی گواهی معتبر جهاد دانشگاهی ارایه خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *