اجرای مانور نظارتی «پایش بازار کالا و خدمات» در اندیمشک

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک از اجرای مانور نظارتی «پایش بازار کالا و خدمات» به مدت یک‌ماه در این شهرستان خبر داد.

حسین رشنو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: مانور نظارتی پایش بازار کالا و خدمات از ابتدای اسفندماه به مدت یک ماه در این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مانور نظارتی به منظور مبارزه با گرانفروشی و تخلفات صنفی با همکاری بسیج اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی همزمان با خریدهای نوروزی شهروندان به اجرا گذاشته می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک تصریح کرد: در این طرح ۲۵ اکیپ به صورت سیار و یک اکیپ ثابت فروشگاه‌ها و مراکز خرید را به صورت محسوس و نامحسوس مورد بازرسی قرار داده و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

وی با بیان این که در سه ماهه گذشته بالغ بر ۳ هزار و ۹۶۰ مورد بازرسی از فروشگاه‌ها و مراکز خرید صورت گرفته است، تصریح کرد: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل یک‌صد و ۱۶ پرونده تخلف و ارسال به سازمان تعزیرات حکومتی شده که عمده تخلفات کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت کالا و عدم ارائه فاکتور بوده است.

رشنو در پایان عنوان کرد: همچنین به منظور نظارت بیشتر بر کار نانوایان در این مدت ۳۱ واحد نانوایی که اقدام به کم‌فروشی کرده بودند، پرونده تشکیل و پس از بررسی و رسیدگی در مجموع به پرداخت ۱۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.