نشست هم‌اندیشی سازمان‌های مردم نهاد محیط زیست در دزفول برگزار شد

خورنا: نشست هم‌اندیشی سازمان‌های مردم نهاد فعال محیط زیست با حضور مسئولان شهری و استانی در دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، نشست هم‌اندیشی سازمان‌های مردم نهاد فعال محیط زیست صبح امروز با حضور مسئولان شهری و استانی در دزفول برگزار شد.

در این نشست لاهیجان‌زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان، کارشناس مسئول آموزش و تشکل‌های مردمی محیط زیست خوزستان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول و مسئولان تشکل‌های محیط زیست شهرستان‌های دزفول و اندیمشک حضور داشتند.

امین‌الهس محراب، مدیرعامل انجمن آوان سبز دزفول در این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضران هدف از برگزاری نشست را طرح مسائل و مشکلات تشکل‌ها و هم‌اندیشی در خصوص مسائل محیط زیست استان خوزستان عنوان کرد.

همچنین رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول اظهار کرد: خوشبختانه تشکل‌های غیردولتی فعالی در شهرستان‌های دزفول و اندیمشک شکل گرفته که همکاری فراوانی را در آموزش جوامع محلی و حفاظت از محیط زیست دارند.

فرهاد قلی‌نژاد تصریح کرد: امید است با برنامه‌ریزی لازم و با توجه به توان تشکل‌های مذکور شاهد همکاری بیشتر نهادهای فعال محیط زیست در این زمینه باشیم.

در ادامه نیز مسئولان تشکل‌های محیط زیستی به بیان دیدگاه‌ها، مشکلات و همچنین پیشنهادات خود پیرامون مسائل محیط زیستی منطقه شمال خوزستان به‌ویژه آموزش شهروندان پرداختند.