ضرورت استفاده از پارک مدارس در خوزستان

خورنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: استفاده از پارک مدارس از ضروری‌ترین اقدامات راهنمایی و رانندگی استان در راستای تردد هر چه بهتر خودروهاست.

عادل مجدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: مجهز کردن پارکینگ‌ها به پیام‌های متغییر، رنگ آمیزی معابر و بازسازی علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی از اقداماتی است که باید در روزهای آتی انجام گیرد.

وی بیان کرد: در ایام پایانی سال به علت کمبود تاکسی و اتوبوس شاهد بار ترافیک سنگین هستیم لذا تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی بیش از پیش به چشم می‌خورد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان استفاده از پارک مدارس را از دیگر اقدامات لازم در سطح استان دانست و افزود: اگر بتوانیم با نصب تابلو مسیرهایی را برای تردد بهتر خودرو‌ها مشخص کنیم به ترافیک هسته مرکزی شهر کمک بسیاری کرده‌ایم.

وی ادامه داد: متاسفانه محل نمایشگاه بین‌الملل اهواز به شکلی بوده که منجر به ترافیک در شهر می‌شود و این در حالی است که قول جابه جایی آن بار‌ها از سوی مسئولان داده شده است.

مجدمی عنوان کرد: در ایام پایانی سال به دلیل ازدحام جمعیت و بار ترافیکی سنگین انتظار می‌رود که از پارکینگ خیابان طالقانی به صورت موقت استفاده کرد.

وی گفت: اگر چه احداث زیرگذرهای فلکه دوم کیانپارس و میدان شهید بندر اقدام بسیار خوبی است اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده و این موضوع نارضایتی مردم را به همراه داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان در ادامه به ترافیک خیابان سلمان فارسی اشاره کرد و افزود: ترافیک در این خیابان به حدی است که ماموران ما فرصت توقف خودرو را ندارند البته اکثر خودروهای که در خیابان سلمان فارسی جریمه می‌شوند شهرستانی هستند لذا باید به این موضوع توجه بیشتری شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع وانت بار‌ها به عنوان یک معضل جدی همیشه در استان مطرح است لذا تنها با جریمه کردن نمی‌توان جلوی تردد آن‌ها را گرفت.