دهکده «بریم» آبادان به شهرداری واگذار شد

خورنا: شهردار آبادان گفت: با توافق با منطقه آزاد اروند، دهکده «بریم» برای رفع مشکلات موجود به شهرداری این شهر تحویل داده شد.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص نشست مشترک مدیرعامل و شهردار اظهار کرد: در این جلسه صحبت‌های خوبی برای همکاری آینده بین شهرداری و منطقه آزاد صورت پذیرفت و موارد متعددی مورد توافق قرار گرفت.

وی افزود: با جلسات و صحبت‌هایی که با مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد آقای زمانی و کعبی داشتم، همکاری و تعامل خوب و صمیمی بین شهرداری و منطقه آزاد اروند خواهد بود و هیچ چالشی نخواهیم داشت و امید می‌رود با تلاش و کار صادقانه و مجاهدانه بتوانیم خدمتگزار شهروندان در رکاب انقلاب، امام و شهدا باشیم.

شهرداری آبادان از توافق در مورد دهکده بریم خبر داد و گفت: مشکلاتی در خصوص خدمات رسانی به این محله وجود داشت که مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد با انعقاد تفاهمنامه، شهرداری این محله و برخی محلات دیگر را تحویل بگیرد.

وی با اشاره به تعامل خوب شهرداری و مدیرعامل منطقه آزاد برای حل مشکلات شهر آبادان تصریح کرد: شهرداری از فرصت نهایی شدن تفاهمنامه با سازمان منطقه آزاد برای ارائه خدمات مناسب و شایسته شهری به مردم این شهر استقبال خواهد کرد زیرا طی مدت خدمت در آبادان تلاش کرده‌ام با نگاه به منافع مردم برنامه‌های خود را پیش ببرم.

شیرازی ادامه داد: معتقدم با تعامل و تفاهم با منطقه آزاد و اکنون که یک مدیرعامل بومی و آشنا به منطقه بر مسند مدیریت عالی سازمان نشسته، برای شهرداری فرصت مناسبی است تا با ایجاد تفاهم و تعامل امور شهر را ساماندهی و پیش ببرد.

وی با تقدیر از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص پیشنهاد اجرای برخی پروژه‌های عمرانی گفت: بسترهای اولیه تفاهمنامه بین ما فراهم شده و امیدواریم شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی با منطقه آزاد همکاری تنگاتنگی داشته باشد.

مدیر سامانه مدیریت شهری آبادان با بیان اینکه امکان و فرصت همکاری‌‌های بسیار زیادی بین شهرداری و منطقه آزاد وجود دارد که باید توسعه یابد، عنوان کرد: این همکاری‌ها به ‌تدریج گسترش خواهد یافت و شورای شهر آبادان یک ضلع دیگر از این همکاری‌هاست که مقرر شده دیدارهای مشترکی به همراه اعضای شورا با مدیران منطقه آزاد داشته باشیم.

وی، این شهر و مجموعه شهرداری را متعلق به همه شهروندان خواند و افزود: همه صاحب نظران که می‌توانند در اداره بهتر شهر کمک کنند تا کار را بهتر پیش ببریم، در خدمتشان خواهم بود تا با خرد جمعی، روحیه جهادی و بسترهایی که فراهم شده کار را پیش ببریم.

شیرازی در پایان ابراز داشت: توسعه همه جانبه آبادان با مساعدت و همکاری سازمان منطقه آزاد اروند سرعت می‌گیرد و مردم از ما انتظار دارند در یک فرآیند تعاملی دو سویه به سمت توسعه شهر آبادان حرکت کنیم.