آبادان جزو شهرهای برگزیده مانور پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استان است

خورنا: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آبادان گفت: شهر آبادان جزو شهرهای برگزیده مانور پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استان انتخاب شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در جلسه جمع‌بندی مانور پیشگیری مبارزه با مواد مخدر، که ظهر امروز برگزار شد تمامی دستگاه‌های مرتبط در این امر و کمیته‌های هشت‌گانه ستاد برگزاری این مانور به ارائه گزارش عملکرد خود در اجرای این مانور پرداختند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آبادان، ضمن تقدیر از تمامی سازمان‌های و دستگاه در اجرای هر چه بهتر این امر، نقش رسانه‌ها را در اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع موثر دانست.

نماینده شهرداری آبادان نیز از در اختیار گذاشتن خودروهای سبک و سنگین، همچنین نیروهای انسانی این سازمان خبر داد و اظهار کرد: بالغ بر ۱۲۵ میلیون تومان شهرداری آبادان برای اجرای این طرح ضربتی هزینه کرده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان نیز، که مدیریت کمیته فرهنگی این مانور را بر عهده داشت خلاصه‌ای از اقدامات این کارگروه را مطرح کرد و ضمن آن به ۳۲ مصوبه مطرح شده در جلسات این کار گروه و ۲۹ طرح عملیاتی آن اشاره کرد.

مولوی اضافه کرد: در این مدت اقداماتی نظیر انجام مشاوره با خانواده‌های درگیر اعتیاد و کشفیات مواد مخدر و مشروبات الکلی از معتادان اشاره کرد.

وی تاکید کرد: وظایف دستگاه‌ها به طور مساوی به آنان محول شود و دستگاه‌هایی که در این مانور عملکرد خوبی داشتند مورد تشویق و تجلیل قرار گیرند.

همچنین در این نشست از همت کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی تقدیر کرد و در از کمک ۵۰۰ میلیون ریالی این کمیته خبر داده شد.

رئیس اداره بهزیستی آبادان نیز که مسئولیت کمیته پشتیبانی را عهده‌دار بود، از برگزاری مسابقات چند جانبه فوتبال برای بهبود یافتگان خبر داد و عنوان کرد: در تمام این مدت خدمات لازم را به کمپ‌های بهبودی ارائه دادیم تا مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

مختار همچنین از برگزاری نمایشگاه سیار عکس در اتوبوس خبر داد و ابراز داشت: کلاس‌های مهارت پروری و مهارت زندگی ویژه خانواده‌ها برگزار شد.

در ادامه این نشست، معاون فرماندار آبادان، از برگزاری جشن رهایی برای بهبودیافتگان از بند اعتیاد خبر داد و خواستار آن شد تا محل مناسبی را برای برگزاری این جشن مشخص شود.

سید ولی‌الله موسوی همچنین در این نشست اعلام کرد، شهر آبادان جزو شهرهای برگزیده مانور پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استان انتخاب شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست جمع‌بندی و نتیجه‌گیری از مانور پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، پیش از ظهر امروز در محل فرمانداری آبادان برگزار شد.