در دیدار اعضای شورای شهرستان اهواز با آیت الله حیدری چه گذشت؟

خورنا- امید فراز: اعضای شورای شهرستان اهواز و بخش های مرکزی غیزانیه و اسماعیلیه با آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

به گزارش خورنا به نقل از شوشان، رییس شورای شهرستان اهواز در این دیدار با تقدیر از توجه ویژه آیت الله حیدری به نقاط محروم، به تشریح مشکلات عدیده در حوزه شهرستان اهواز خصوصا شهر جدید التاسیس الهایی و بخش های غیزانیه، اسماعیلیه و مرکزی اهواز پرداخت.
جواد کاظم نسب الباجی گفت: شهر جدید التاسیس الهایی فاقد امکانات شهری بوده و نیازمند عمران شهری، توسعه شبکه های آبرسانی، برق رسانی، فضاهای آموزشی و ایجاد مراکز فرهنگی است.
وی افزود: اکثر روستاهای بخش های جدید التاسیس غیزانیه، اسماعیلیه و مرکزی اهواز نیز فاقد گاز بوده و از سویی علیرغم مجاورت با رودهای کرخه و دز اما از آب شرب سالم بی بهره اند ضمن اینکه در زمینه عمران روستایی و بهسازی روستا کار اساسی صورت نگرفته است. وی گفت: تاکنون شرکت نفت هیچ گونه خدماتی به روستاهایی که در مجاورت تاسیسات نفتی قرار دارند ارائه نداده است.
آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هم در این دیدار گفت: بزودی با دعوت از مسئولین اجرایی و اعضای شوراهای اسلامی و بحث و تبادل نظر با آنها در راستای برطرف شدن مشکلات گام خواهیم برداشت.
گفتنی است در این دیدار صمیمی کلیه اعضای شورا و بخش در حضور آیت الله حیدری به تشریح مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداختند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *