آغاز اجرای خط کشی معابر و نصب علائم در ورودی شهرهای خوزستان

خورنا: مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با توجه به ورود کاروان‌های نوروزی اقدامات لازم همچون کار نظافت، خط کشی معابر و نصب علائم راهنمایی و رانندگی تمام ورودی شهر‌ها به مسافت ۱۵ کیلومتر در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نصرالله دهقانی در نشست مشترک با شهرداران استان که عصر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: عدم آگاهی دستگاه‌ها از وظایف محوله یکی از مشکلات اساسی استان به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: مقررات ملی ساختمان سازی یکی از بحث‌های مهم در شهرداری‌ها به شمار می‌رود که بار‌ها مورد اعتراض مردم بوده است لذا باید توجه بیشتری به این موضوع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان افزود: متاسفانه بار‌ها دیده شده است که شهرداران حساسیت به مراتب بیشتری نسبت به محدوده شهر دارند این در حالی است که حریم شهر آینده آن شهر را تضمین می‌کند لذا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اظهار ناراحتی از شهرداران گفت: برخی از شهرداران به محض اینکه افق طرح تهیه می‌شود کار را‌‌ رها کرده و دست به کار جدید می‌زنند در صورتی که وقتی طرح جدید تهیه نشود طرح قبلی ملاک است.

دهقانی در پایان عنوان کرد: به تمامی ادارات شهر‌ها اعلام کردیم که پیش از آغاز سال جدید و ورود مهمانان نوروزی جلسات هماهنگی با شهرداری‌ها برگزار کنند و مشکلات به وجود آمده را برطرف کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با توجه به ورود کاروان‌های نوروزی اقدامات لازم همچون کار نظافت، خط کشی معابر و نصب علائم راهنمایی و رانندگی تمام ورودی شهر‌ها به مسافت ۱۵ کیلومتر در حال انجام است.