آسفالت ۳۵ هزار متر مربع از راههای روستایی شهرستان رامشیر

خورنا: ۶۶ روستای بالای بیست خانوار در رامشیر وجود دارد که با انجام عملیات راه سازی و پایان مرحله زیر سازی آماده آسفالت ریزی است .

به گزارش خبرنگار خورنا از رامشیر، صبح امروز جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان رامشیر با حضور سرپرست فرمانداری و مدیران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعضاء ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی از میزان اعتبارات ،تخصیص و جذب اعتبارات گزارشی ارائه نمودند.

سرپرست فرمانداری رامشیر با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، خواستار تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی شد و گفت : دفع آبهای سطحی از نیازهای ضروری روستاهاست و باید برای رفع این مشکل برنامه ریزی مدونی صورت گیرد.

در ادامه رئیس بنیاد مسکن شهرستان رامشیر با اشاره به اینکه سی و پنج پروژه نیمه تمام در روستاها وجود دارد گفت : این پروژها که از سال ۷۶  شروع شده اند و تا کنون از ۲۰% تا ۸۵ % پیشرفت فیزیکی داشته اند.

رحیم رحمانی میزان دیون این پروژه ها را بالغ بر ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود : ۶۶ روستای بالای بیست خانوار در رامشیر وجود دارد که می بایست نسبت به بهسازی آنها اقدام شود.

وی با بیان اینکه تا پایان برنامه پنجم توسعه باید تمام روستاهای بالای بیست خانوار به مرحله آسفالت برسند اظهار داشت : ۳۵ هزار متر مربع از راههای روستایی در شهرستان با انجام عملیات راه سازی و پایان مرحله زیر سازی آماده آسفالت ریزی است که امیدواریم با تأمین اعتبار در سال جاری این پروژه ها تکیمل و به بهره برداری برسند.

انتهای خبر/ رضا اکبری