دانشگاه آزاد شوش همچنان بدون امکانات/ نبود حراست و نارضایتی دختران

خورنا: دختران دانشجو از نبود حراست در دانشگاه و وجود مزاحمان ناراضی هستند.

به گزارش خورنا به نقل از اگزار، دانشجویان دانشگاه آزاد شوش همچنان از وضعیت نامناسب این دانشگاه ناراضی هستند.

دانشگاه آزاد شوش در نزدیکی قبرستان موسوم به (عباس) محلی برای برگزاری کلاس های خود دایر کرده است.

سرویس واحد نداریم

محسن کعب از دانشجویان این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اگزار شوش گفت: تنها ۹ کلاس درسی داریم و فضای آموزشی ما نسبت به سرانه استاندارد خیلی کم است.

کعب افزود: برخلاف سایر دانشگاه ها، دانشگاه آزاد شوش حتی یک سرویس واحد برای جا به جایی دانشجویان ندارند و دانشجویان مخصوصا دخترانی که از شهرستان ها آمدند احساس نا امنی می کنند.

وی تاکید کرد: از ریاست دانشگاه می خواهیم که حداقل از مسئولان بخواهد که یک سرویس واحد برای جابه جایی دانشجویان از شوش تا دانشگاه را برایمان در دستور کار خود برای ترم جدید قرار دهد.

حراست می خواهیم

زینب مزرعه از دیگر دانشجویانی است که از عبدالخان می آید. مزرعه درباره مشکلات دانشگاه آزاد گفت: مکان دانشگاه اصلا مناسب نیست. روزهای پنج شنبه و جمعه به دلیل مجاورت با قبرستان همه مسیر به سمت جاده شهرک دانیال و عمله بسته می شود و مجبوریم مسیر زیادی را پیاده طی کنیم.

وی اظهار کرد: نبود حراست در دانشگاه از دیگر مشکلات ما دختران است.

خانم مزرعه یادآور شد: چندی پیش مزاحمی را دیدم که به راحتی وارد دانشگاه می شد و در کمال پر رویی وارد کلاس ها می شد تا برای دختران مزاحمت ایجاد کند اما هیچ کس نبود تا جلوی او را بگیرد.

به گزارش اگزار، دانشکده آزاد شوش دانیال با وعده کمک‌های مسئولان شهرستان مبنی‌بر تامین مکان ثابت راه‌اندازی شد، اما از زمان افتتاح در سال ۸۹ تاکنون خانه به دوش است و امسال نیز در آستانه ترم تحصیلی جدید، کمبود مکان در این واحد آموزشی از جدی‌ترین دغدغه‌های دانشجویان به شمار می‌رود.