شوشتر توانمندی زیادی برای توسعه ایستگاه‌های مطالعه دارد

خورنا: معاون فرماندار شوشتر با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر توانمندی زیادی برای توسعه ایستگاه‌های مطالعه دارد، افزود: شوشتر از نظر تاریخ و تمدن جایگاه ویژه‌ای در تاریخ دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، ظهر امروز با حضور معاون فرماندار شوشتر و معاون اداره کل امور کتابخانه‌های عمومی خوزستان ایستگاه مطالعه بیمارستان شهدای شوشتر راه‌اندازی شد.

این ایستگاه مطالعه که شامل ۹۰ عنوان کتاب است قرار است به مرور ۱۲ هزار جلد کتاب را در خود جای دهد تا مردم بتوانند از این کتاب‌ها برای مطالعه استفاده کنند.

در این مراسم معاون فرماندار شوشتر با اشاره به اینکه باید از مطالعه در جامعه حمایت شود، تاکید کرد: باید از مطالعه مردم در جامعه حمایت کرد و در این زمینه باید از گسترش فضاهای مطالعه در شهرستان حمایت کنیم.

آرش قنبری با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر توانمندی زیادی برای توسعه ایستگاه‌های مطالعه دارد، افزود: شوشتر از نظر تاریخ و تمدن جایگاه ویژه‌ای در تاریخ دارد و به این دلیل باید کوشید تا از همه توان برای توسعه این فضاهای مفید در جامعه استفاده کنیم تا بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای افزایش سرانه مفید مطالعه در جامعه برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم اعضای کمیسیون فرهنگی و هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر حضور داشتند.