فرماندار هندیجان: مسئولان برای انجام امور مردم سخت‌گیری نکنند

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: نباید برای انجام امور مردم، سخت‌گیری کرد زیرا این روند ارباب رجوع را درمانده و ناامید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، احمد جعفری‌نسب پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری از زمان انتصابش به عنوان فرماندار این شهرستان که در محل فرمانداری و با حضور جمعی از مسئولان شهری برگزار شد اظهار کرد: خدمت به مردم باید صادقانه و با وجدان کاری همراه باشد در غیر اینصورت کارها طبق رضایت مردم و در راستای رضایت خدا حاصل نخواهد شد.

وی اضافه کرد: مسئولان نباید تکریم ارباب رجوع را فراموش کنند زیرا این امر موجب تعالی در امور و ارتقای خدمت رسانی بین‌دستگاهی خواهد شد.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان مردم و مسئولان این نظام هستند عنوان کرد: نمونه بارز آن در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بوده که بار دیگر با گرد هم آمدن این جشن بزرگ و شکوهمند را برگزار کردند.

وی همچنین خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان تصریح کرد: نباید برای انجام امور مردم، سخت‌گیری کرد زیرا این روند ارباب رجوع را خسته و درمانده و ناامید می‌کند.

جعفری‌نسب خطاب به مدیران اجرایی چنین گفت: کارمندان خود را ارزیابی کنید و نظارت بر کار آنها را برای انجام هرچه بهتر امور فراموش نکنید.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای همه مدیران، مسئولان و ارگان‌ها و سازمان‌های اجرایی شهرستان، خواستار تعامل مضاعف مردم و مسئولان در این منطقه شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حسن شهرستان هندیجان با این مسولان و عمل کرد آنان راه به هیچ جا نمی رسانند و هندیجان لیاقت پیشرفت را ندارد.