«جشنواره ملی سرزمین نور» در خرمشهر برگزار می‌شود

خورنا: مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین از برگزاری «جشنواره ملی سرزمین نور» در خرمشهر خبر داد.

یعقوب سلیمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: «جشنواره ملی سرزمین نور» در خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: «جشنواره ملی سرزمین نور» به مدت ۱۰ شب با حضور اقشار مختلف مردم، هنرمندان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت در خرمشهر انجام می‌شود.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین ادامه داد: «جشنواره ملی سرزمین نور» در تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۳ در مجتمع فرهنگی شهید باکری خرمشهر انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در نوروز سال ۱۳۹۳ یازدهمین دوره از «جشنواره ملی سرزمین نور» انجام خواهد شد و از هنرمندان بر‌تر کشور تجلیل به عمل می‌آید.

سلیمانی بیان کرد: هدف از برگزاری «جشنواره ملی سرزمین نور» شناسایی هنرمندان متعهد سراسر کشور است که آثار خود را به این جشنواره می‌فرستند.

وی خاطر نشان کرد: ثبت حالات معنوی زائران سرزمین‌های نور و مناطق عملیاتی از دیگر اهداف برگزاری «جشنواره ملی سرزمین نور» است.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین تصریح کرد: همایش مسئولان راهیان نور استان‌های کشور به مدت ۲ روز در اردوگاه شهید مصطفی مسعودیان اهواز برگزار شد که مسئولان کشوری و لشکری نیز در آن حضور داشتند.

به گفته سلیمانی، سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه راهیان نور و جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز در همایش مسئولان راهیان نور استان‌های کشور در اهواز حضور داشت.

وی عنوان کرد: در این همایش دو روزه مسئولان راهیان نور استان‌های سراسر کشور در اهواز حضور یافتند و برای برگزاری هر چه بهتر این اردو‌ها برنامه‌ریزی و تبادل نظر کردند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین گفت: همچنین در همایش مسئولان راهیان‌ نور استان‌های کشور در اهواز، برای اعزام دانشجویان دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور به مناطق عملیاتی در نوروز سال ۱۳۹۳ برنامه‌ریزی شد.