موسوی: ۱۶۸ پروژه عمرانی تا پایان سال در شهرداری اهواز قابل بهره برداری است

خورنا: شهردار اهواز گفت: پروژه های عمرانی زیادی در دست احداث است که در قالب ۱۶۸ پروژه در حال تکمیل هستند و تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید خلف موسوی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح بازارچه محله ایی کاج در محل کوی رمضان و پروژه راپل هوایی در پارک کوهساران منبع آب اظهار کرد: شهرداری اهواز و اعضای شورا شهر همگی و با کمک یکدیگر خواستار توجه شهرداری به مناطق محروم و خدمت رسانی به مردمی است که در مناطق محروم زندگی می کنند و توصیه ما به مسئولان این مناطق نیز همین است.

وی افزود: اکنون دو پروژه عمرانی شامل بازارچه محله ای کاج در کوی رمضان با اعتبار چهار میلیون تومان و راپل هوایی با اعتبار ۶۵ میلیون ریال اعتبار در دو مکان از منطقه هفت افتتاح شد و پروژه های عمرانی زیادی در دست احداث است که در قالب ۱۶۸ پروژه در حال تکمیل هستند و تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام کاظم سواری عضو شورا شهر اهواز گفت: امیدواریم شاهد آن باشیم با همت مسئولان و پروژه هایی که در زمان محدود یک تا دو سال برنامه ریزی شده اند بتوانیم شاهد باشیم که خدمات عمرانی و رفاهی به سرعت میان قشرهای مختلف جامعه و مناطق محروم گسترش یابد.

وی ادامه داد: همه اعضا شورا شهر اهواز کسانی هستند که از تمام وجود می خواهند به مردم اهواز خدمت کنند و حتی با وجود اختلاف نظرها و عقایدی که وجود دارد باز هم در جهت این کار مهم گام برمی دارند. همین اختلاف نظرها نیز باعث می شود بحث ها و مطالعاتی به وجود بیاید و این باعث می شود که کارها با فکر بیشتر پخته تر و منظم تر انجام بگیرد.

حجت الاسلام سواری عنوان کرد: خدمات رسانی به مناطق محروم را باید هرچه زودتر آغاز کنیم و این عزم نیز در بین مسئولان در کامل ترین شکل وجود دارد. کوی حصیر آباد و منبع آب از قدیمی ترین مناطق استان خوزستان هستند اما متاسفانه مورد کم توجهی قرار گرفته اند به همین دلیل باید با مدیریت خوب و کارآمد شاهد ارتقا و ارائه خدمات به این مناطق باشیم.

وی افزود: در زمینه خدمات شهری، ورزشی، ساخت بازارچه های محلی و پروژه های بافت های فرسوده و بهسازی خیابانها عزم آن است خدمات خوب و مطلوبی را به مردم اهواز داشته باشیم و امیدواریم با کارنامه خوب و سفیدی این وظیفه خدمت رسانی را به پایان برسانیم.