فعالیت هرگونه ستادهای مردمی دکتر روحانی در ایام تبلیغات انتخاباتی تکذیب می گردد

خورنا: وجود ستادهای مردمی و ادعاهایی در این زمینه را به شدت تکذیب می کنیم و حق پیگیری اینگونه ادعاهای کذب را از طریق مراجع ذیصلاح و قانونی از سوی ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان را برای خود محفوظ می دانیم.
فعالیت هرگونه ستادهای مردمی دکتر روحانی در ایام تبلیغات انتخاباتی تکذیب می گردد
سیدعقیل موسوی عضو شورای مرکزی و معاون پشتیبانی ستاد روحانی در خوزستان (در ایام تبلیغات ریاست جمهوری یازدهم) در گفتگو با شوشان با بیان این مطلب  وجود و فعالیت هرگونه ستاد مردمی  دکتر روحانی در استان خوزستان تکذیب و هرگونه ادعاها در این زمینه را در رسانه های استان خوزستان به شدت رد کرد.
موسوی گفت: اخیرا افرادی که در اکثر ستادهای انتخاباتی کاندیدهای دیگر در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری نیز فعالیت می کردند و در مواردی حتی از عناصر اصلی آن ستادها بوده اند خود را به عنوان رییس یا سخنگو ستادهای مردمی دکتر روحانی در استان معرفی و اقدام به انجام گفتگو و یا چاپ یادداشت هایی در رسانه های مکتوب و یا اینترنتی کرده اند که اینجانب به نمایندگی از دکتر جادری استاندار محترم هرمزگان و  رییس ستاد روحانی در خوزستان و دیگر براداران مسئول در ستاد روحانی وجود ستادهای مردمی و ادعاهایی در این زمینه را به شدت تکذیب می کنیم و حق پیگیری اینگونه ادعاهای کذب را از طریق مراجع ذیصلاح و قانونی از سوی  ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان را برای خود محفوظ می دانیم.
موسوی بیان داشت: در روزهای آتی به منظور جلوگیری از اینگونه شانتاژها و فرصت طلبی ها اعضای شورای مرکزی ستاد روحانی معرفی و در رسانه های استان  اعلام خواهد شد. عضو شورای مرکزی ستاد روحانی در استان خوزستان در پایان بیان داشت: در یکماه آینده نیز کانون تدبیر و امید در استان خوزستان به صورت کاملا قانونی و تشکیلاتی عضو گیری ، راه اندزای و شروع بکار خواهد کرد.