تیم پینگ پنگ پتروشیمی بندر امام به دنبال صدرنشینی در لیگ است

خورنا: سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام صدرنشینی در نیم فصل دوم لیگ برتر را هدف اصلی این تیم عنوان کرد.

پیمان حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به حضور پر قدرت تیم در نیم فصل اول لیگ برتر تنیس روی میز و کسب جایگاه دوم جدول برنامه اصلی تیم برای ادامه مسابقات در نیم فصل دوم کسب مقام قهرمانی است.

وی با بیان اینکه صدرنشینی تیم در گرو تمرینات بیشتر و فشرده تر است، اعلام کرد: به همین منظور و برای کسب آمادگی بیشتر برای حضوری موفق در ادامه بازیها، از روز دوشنبه تمرینات تیم آغاز شده است.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام اولین بازی تیم در نیم فصل دوم را بازی مقابل نماینده همدان در روز پنجشنبه  یکم اسفند عنوان و تصریح کرد: با توجه به از سرگیری تمرینات امیدواریم بتوانیم در این مسابقه نتیجه خوبی کسب کنیم تا به هدف تیم که همام صدرنشینی است برسیم.

حسنی در خصوص شرایط تیم اظهار کرد: تیم پینگ پنگ بندر امام تیمی بزرگ با قابلیتهای بالایی است که از شرایط خوبی نیز برخوردار است و تنها مشکلی که برای بازیکنان وجود دارد همین موقعیت تیم است که بازیکنان را به علت اینکه می خواهند در حد توقعات و جایگاه تیم بازی ارایه دهند دچار استرس می کند.

وی ادامه داد: هدف اصلی تیم کسب مقام نخست جدول مسابقات است که البته در نیم فصل اول نیز تیم ما شایستگی کسب این مقام را داشت اما متاسفانه به علت یک اشتباه در بازی مقابل دانشگاه آزاد این جایگاه را از دست داده و رده دوم جدول را از آن خود کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های ایران با هشت امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.