آمادگی راه‌اندازی کتابخانه‌های مشارکتی در نقاط مختلف خرمشهر را داریم

خورنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر گفت: این اداره آمادگی راه‌اندازی کتابخانه‌های عمومی و مشارکتی در نقاط مختلف خرمشهر به‌ویژه مناطق محروم را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر صبح امروز در حاشیه برگزاری نخستین مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان این شهرستان اظهار کرد: مسابقات نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در گروه سنی خردسال، کودک و نوجوان با هدف ترغیب و تشویق کودکان و نوجوان به مراجعه به کتابخانه‌های عمومی و مطالعه برگزار شد.

رحیم محمدی پارسا افزود: این مسابقات با اطلاع رسانی که از قبل انجام شده بود با استقبال خوب کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنها همراه بوده است که خوشبختانه فضای شاد و دلنشین برای کودکان فراهم شد که بالغ بر ۱۵۰ نفر از کودکان و نوجوانان شهرستان در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این مسابقات از هر گروه سنی به پنج نفر از برگزیدگان جوایزی از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی اهدا شده و همچنین آثار برگزیدگان جهت شرکت در مسابقات استانی به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ارسال شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر تصریح کرد: برندگان مسابقه نقاشی شامل ۲۶ نفر از مجموع دو مسابقه و از گروه‌های سنی مختلف ۲ تا ۱۴ سال بوده است که جوایز آنها پس از داوری هیئت داوران اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: این اداره آمادگی راه‌اندازی کتابخانه‌های عمومی و مشارکتی در نقاط مختلف خرمشهر به‌ویژه مناطق محروم را دارد و خیرین و علاقمندان در صورت در اختیار داشتن حداقل ۶۰ مترمربع فضا جهت را‌ه‌اندازی کتابخانه عمومی مشارکتی می‌توانند از طریق این اداره اقدام کرده و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین مردم خرمشهر به‌ویژه کودکان و نوجوان و جوانان با همراهی این اداره گام بردارند.