موالی زاده: باید از توانایی بانوان شایسته خوزستانی در حوزه مدیریت استان استفاده شود

خورنا: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به نقش مهم بانوان در جامعه گفت: باید از وجود زنان شایسته در حوزه های مدیریتی استان استفاده شود.

ˈالهه موالی زاده ˈروزسه شنبه در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ایرنا افزود: در استان خوزستان زنان توانمند و شایسته زیادی وجود دارد که می توان از وجود آنها در اداره امور استفاده کرد.

وی بر تقویت کانون خانواده ها تاکید کرد و افزود: دو اصل توانمندی سازی کانون خانواده و توانمند سازی زنان از جمله برنامه هایی است که از سوی امور بانوان استانداری پیگیری خواهد شد.

موالی زاده با بیان اینکه تاکنون برنامه مستقلی برای زنان در استان خوزستان وجود نداشته گفت: تلاش می کنیم با برنامه ریزی و ارائه طرح، ایده هایی جدید برای توانممند سازی زنان در کانون خانواده داشته باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: در جامعه ما زنان آسیب پذیری نیز وجود دارند که توانمند کردن آنان در بخش اشتغال از برنامه های مهم حوزه امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان است.

عضویت در دوره اول شورای اسلامی شهراهواز، شهردار پیشین منطقه ۲ اهواز ، مشاور سابق امور بانوان سازمان آب و برق خوزستان و رییس هیات اسکیت استان خوزستان از سمت های قبلی دکتر الهه موالی زاده است.