جاده شلمچه مشکل ایمنی ندارد

خورنا: رئیس اداره راه و تربری خرمشهر گفت: جاده شلمچه از لحاظ ایمنی مشکلی ندارد.

مهران خاویزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: جاده شلمچه جاده‌ای کاملاً ایمن است و از این نظر هیچ مشکلی مشاهده نمی‌شود.
وی در خصوص وضعیت ایمنی جاده شلمچه خاطر نشان کرد: این جاده دارای دو باند کاملاً مجزا بوده و مسیر آن دارای خط‌کشی است.
رئیس اداره راه و ترابری خرمشهر بیان کرد: راه و ترابری، حمل و نقل و پایانه‌ها و بسیاری دیگر از دستگاه‌های ذیربط در کاهش حوادث جاده‌ای و همچنین کاهش خسارات جانی و مالی در حوادث رانندگی، نقشی اساسی ایفا می‌کنند.
‌وی با اشاره به خدمات ایمنی که به طور سالانه در جاده‌ها ارائه می‌شوند تصریح کرد: با تشکیل کمیسیون ایمنی راه‌ها سعی می‌کنیم بسترهای این امر را نیز فراهم کنیم.
خاویزی ادامه داد: وظیفه خود می‌دانیم که به مسائل مختلف در حوزه ارتقای ایمنی راه‌ها و کاهش تلفات بپردازیم، چرا که معتقدیم اجرای دقیق قوانین در جامعه نه تنها الزامی است بلکه سبب کاهش بسیاری از آسیب‌ها و ارتقای کیفیت ارائه خدمات می‌شود.
رئیس اداره راه و ترابری خرمشهر با بیان اینکه در جاده شلمچه فقط یک بار حادثه‌ای پیش آمده گفت: دلیل حادثه اخیر که مهرماه سال جاری اتفاق افتاد بی‌احتیاطی راننده و ورود وی به باند مخالف بوده است.
‌وی در پایان با تأکید بر اهمیت جان مسافران و حفظ امنیت راه‌ها اظهار داشت: ما هر ساله خط‌کشی جاده‌ها را تجدید کرده و تابلوها و علائم رانندگی را در جاده‌ها نصب می‌کنیم تا از بروز حادثه در این جاده جلوگیری شود.
مسیر شلمچه بدلیل تردد کامیون‌های تجاری، زائران یادمان مشهد شهدا و همچنین اهالی روستاهای مختلف در این مسیر از تردد بسیار زیادی برخوردار است و شهروندان ساکن در این مسیر از خرابی آسفالت این جاده گلایه‌مند هستند.