نوسازی بازار ماهی فروشان آبادان

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر آبادان از ساماندهی و نوسازی بازار ماهی فروشان این شهرستان خبر داد.

محمد کعابی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در جلسه هفته پیش این شورا اجرایی شدن نوسازی بازار ماهی‎فروشان آبادان در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به میزان اعتبار اختصاص داده شده به این پروژه افزود: به‌منظور نوسازی این بازار اعتباری به ارزش یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال اختصاص داده شده است.
عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: از آنجایی که پیمانکار این طرح تأیید شده در زمانی نزدیک شاهد اجرایی شدن این طرح هستیم.
وی در خصوص زمان تعیین شده برای پایان این طرح خاطرنشان کرد: قصد بر این است که این بازار تا اسفندماه سال جاری نوسازی شود تا پاسخگوی نیاز شهروندان و همچنین مهمان‎های نوروزی باشد.
کعابی همچنین در خصوص بهسازی و مرمت‌ این بازار گفت: در اجرای این طرح، نکات بهداشتی و توجه به ظرافت و زیبایی بازار در اولویت قرار گرفته است.
وی ادامه داد: بازار ماهی‌فروشان آبادان یکی از جاذبه‌ها و قطب‌های گردشگری این منطقه است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبادان با بیان اینکه اکثر مسافران در راستای تهیه انواع آبزیان در سفر خود به آبادان حتماً به بازار ماهی‌فروشان این شهر نیز سری می‌زنند افزود: خوشبختانه با اقدامات در حال انجام به‌زودی شاهد بازاری در خور توجه شهر و شهروندان آبادانی خواهیم بود.
وی با اشاره به برنامه‌های در پیش‌روی این شورا عنوان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری آبادان با رویکردی جدید مبنی بر زیباسازی بافت‌های فرسوده درصدد تغییر چهره شهر آبادان هستند.
به گفته کعابی بازار ماهی‌فروشان آبادان با عرضه مستقیم ماهی در کنار اروندرود مورد توجه میهمانان و مسافران نوروزی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *