هندیجان میزبان لیگ برتر فوتسال بزرگسال خوزستان

خورنا: رئیس تربیت‌بدنی هندیجان از میزبانی این شهرستان در لیگ برتر فوتسال بزرگسال خوزستان خبر داد.

امید احمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهارداشت: مسابقه تیم فوتسال دانیال اهواز با تیم فوتسال خلیج فارس این شهرستان از سری مسابقات لیگ برتر بزرگسال استان خوزستان در هندیجان جنوبی برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات در روز جمعه به تاریخ هشت آبان ماه بین تیم‌های مختلف استان انجام می‌شود.
تیم گلف هندیجان توانسته با حضور در مسابقات سوپر لیگ کشور شرکت کند.
رئیس تربیت‌بدنی هندیجان عنوان کرد: با توجه به استعداد بالای جوانان هندیجانی می‌توان آینده روشنی را برای ورزشکاران این شهرستان پدید آورد.
به گفته وی تیم گلف این شهرستان با وجود همه محرومیت‌های در پیش‌رو توانسته با حضور در مسابقات سوپر لیگ کشور در این رشته ورزشی به قهرمانی و نائب قهرمانی کشور و استان دست یابد.
احمدزاده ادامه داد: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های کشور هستند و باید آنها را تشویق کرد تا با شرکت در رشته‌‌های ورزشی بتوانند همواره سلامتی جسمی و روحی خود را حفظ کنند.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته ورزش و جوانان تصریح کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی، پرواز بادبادک‌ها، برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری، کشتی، تکواندو، طناب‌کشی بانوان، والیبال چندجانبه و ماهیگیری از جمله برنامه‌های این سازمان در هفته ورزش است.
رئیس تربیت‌بدنی هندیجان با بیان اینکه شهرستان هندیجان بندر، رودخانه و دریا دارد اما متأسفانه از حمایت مسئولان محلی و استانی بی‌نصیب مانده گفت: هندیجان مانند ماهشهر، امیدیه و بندرامام، پتروشیمی و نفت ندارد و بیشتر فعالیت آن‌ها به دلیل داشتن چنین حمایت‌کننده‌هایی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: اگر هیئت‌های ورزشی ما حمایت شوند پیشرفت خوبی خواهیم داشت و می‌توانیم سالن‌های ورزشی خود را به خوبی تجهیز کنیم.
احمدزاده در پایان اظهار داشت: امیدواریم با حمایت بیش از پیش مسئولان استانی شاهد ارتقای سطح ورزش در شهرستان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *