واگذاری انجام کارهای بزرگ به جوانان خرمشهری

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، مصطفی مطورزاده عصر امروز در پایان بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس و مدیر عامل تاسیسات دریایی ایران اظهار داشت: انتظار ما از مسئولان این است که به جوانان غیور و توانمند خرمشهری در همه زمینه‌ها اعتماد بکنند.
وی خاطرنشان کرد: جوانان خرمشهری در حال حاضر قدرت انجام کارهای بزرگ مدیریتی را دارند و آنهایی که همواره با یاس و ناامیدی ادعا می‌کنند که خرمشهری‌ها نمی‌توانند کارهای بزرگ را بدست بگیرند تنها به دنیال بهانه‌جویی هستند.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیر عامل تاسیسات دریایی گفت: انتظار مردم خرمشهر علاوه بر استفاده از نیروی انسانی و پیمانکاران محلی، تامین تمامی نیازهای شرکت از شهر خرمشهر تا بدینوسیله شاهد تحرک و پویایی در سطح شهر خرمشهر باشیم.
مطورزاده اظهار داشت: در خرمشهر کارشناسان خبره و نخبه‌های زیادی وجود دارد که آماده انجام کارهای بسیار بزرگ هستند و امیدواریم با اعتماد میران ارشد کشور شاهد تقویت این نیروها در همه بخش‌های اداری و اقتصادی باشیم.
وی با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی مردم خرمشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: آرامش امروز کشور مدیون ایستادگی و جان‌فشانی‌های دیروز زنان و مردان غیور خرمشهری در مقابل دشمن متجاوز بعثی است.
نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از دیدگاه خوب مدیر عامل تاسیسات دریایی مبنی بر لزوم استفاده کامل از ظرفیت نیروی انسانی خرمشهر در این شرکت خاطرنشان کرد: این دیدگاه بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم در دیگر مراکز نیز شاهد تقویت اعتماد به نیروهای بومی باشیم.