شش هزار سبد کالا در آبادان توزیع شد

خورنا: رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت: از ابتدای توزیع سبد کالا در شهرستان، تاکنون شش هزار سبد کالا بین سرپرستان خانوار آبادانی توزیع شد.

ˈیعقوب ایزدپناهˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ۹ فروشگاه رفاه، فرهنگیان ، اتکا ، تعاون مخابران ، اروندکنار ، واحد صنفی های خاک بیز، خادمی عچرش و تعاون روستایی سبد کالا به شهروندان عرضه می کنند.

وی با اشاره به ازدحام مردمی در پشت درهای این فروشگاه ها گفت: افزایش تعداد فروشگاه های عرضه سبد کالا در راستای کاهش ازدحام و سهولت در دریافت سبد کالا توسط شهروندان انجام شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان با اشاره به اینکه سبدهای کالای پیش بینی شده برای شهروندان به طور حتم تامین و در اختیار مشمولان طرح قرار می گیردافزود: هم اکنون در تامین برخی از اقلام سبد کالا با مشکل روبرو هستیم و در تلاشیم تمام اقلام سبد کالا تامین و بین واجدین شرایط دریافت سبد کالا توزیع شود.

ایزدپناه افزود: کار توزیع سبد کالا تا اتمام تحویل به تمامی مشمولان ادامه خواهد داشت به همین دلیل از شهروندان می خواهیم که از ازدحام در پشت فروشگاه ها خودداری کنند.

وی سبد کالا را شامل یک کیسه ۱۰ کیلویی برنج، دو بطری روغن مایع، یک شانه تخم مرغ، چهارکیلوگرم مرغ و دو قالب پنیر۴۰۰ گرمی عنوان کرد و گفت: شهروندان مشمول این طرح می توانند با در دست داشتن کارت ملی و کارت عابر بانک دارای حساب یارانه برای دریافت سبد کالای خود به فروشگاه های یادشده مراجعه کنند.

وی همچنین گفت: در آستانه پایان سال نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با ۱۵۰ غرفه از دهم تا ۲۰ اسفندماه در محل نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد اروند دایر خواهد شد.

ایزدپناه افزود: در این نمایشگاه که با همکاری و مساعدت سازمان منطقه آزاد اروند و اتاق اصناف برپا می شود، میوه شب عید، مرغ و گوشت منجمد ، مواد غذایی و پروتئینی عرضه خواهد شد.