کتک‌کاری در جام حذفی/ بازیکنان ملوان زیر مشت و لگد هواداران ابومسلم

خورنا: دیدار تیم‌های فوتبال ابومسلم و ملوان پس از سوت داور در پایان نیمه دوم این بازی با زدوخورد بازیکنان دو تیم و هجوم هواداران ابومسلم به درون زمین همراه شد.

اخراج سلمان زحمتکش بازیکن تیم فوتبال ابومسلم در دقیقه ۹۰ بازی باعث شد که جو درون زمین چمن ورزشگاه تختی مشهد ملتهب شود به طوریکه بازیکنان دو تیم ملوان و ابومسلم به فحاشی علیه یکدیگر پرداختند.

این التهاب البته پس از سوت داور در پایان نیمه دوم با زدوخورد بازیکنان دو تیم همراه شد به طوریکه این درگیری فیزیکی بازیکنان دو تیم با هجوم هواداران تیم ابومسلم به درون زمین تشدید شد و هواداران ابومسلم نیز به ضرب و شتم بازیکنان تیم ملوان پرداختند.

این اتفاقات به درگیری شدید لفظی سرمربیان هر دو تیم نیز کشیده شد و هنگامی که ملوانی‌ها به دستور پورغلامی به سمت رختکن خود می‌رفتند با بدرقه هواداران ابومسلم با پرتاب سنگ و بطری به سمت آنها مواجه شدند. البته درجریان بازی نیز بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال ملوان بارها به تاخیر توپ‌جمع‌کن‌های حاضر در ورزشگاه در دادن توپ اعتراض کرده بودند.

دیدار تیم‌های فوتبال ابومسلم و ملوان از سری رقابت‌های جام حذفی عصر سه‌شنبه در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد و با برتری ۳ بر ۲ تیم ابومسلم به پایان رسید.