اولین جلسه شورای اداری با حضور فرماندار جدید اندیمشک برگزار شد

خورنا: امام جمعه اندیمشک حجت الاسلام نعمت خدامی  با تشکر از مردم فهیم و شهید پرور اندیمشک در راهپیمایی ۲۲ بهمن از مسئولین خواست تا پاسخ این حضور بدهند.

به گزارش خبرنگار خورنا از اندیمشک، امام جمعه اندیمشک در اولین شورای اداری این شهرستان با حضور فرماندار جدید سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفت و افزود: دست امام زمان بالای این انقلاب بود و به همین خاطر در طول این ۳۵ سال هیچکدام از توطئه های دشمنان موفق نیوده است از منافقین و جریانهای شمال و شمالغرب وبعد جنگ ۸ ساله و بعد شبخون فرهنگ و تحریم اقتصادی اما تا زمانیکه امام زمان و مقام معظم رهبری در راس آن قرار دارند، هیچکدام از توطئه ها موفق نخواهد بود.

حجت السلام خدامی با اشاره بر لزوم خدمت رسانی به مردم گفت: من برای خدمت به مردم از روی جنازه برادرم هم خواهم گذشت. در ادارات با فساد باید برخورد کرد ، با فساد اداری با کسانی که بی حجاب هستند اهل مواد مخدر هستند  واگر برخورد شد خواهیم توانست به جایی برسبم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین خواسته ما این است که بحث فرهنگی اندیمشک با محوریت امام جمعه به صورت منسجم پیگیری شود.

وی افزود: هر اتفاقی که در این شهر باید بیفتد باید زیر نظر فرماندار باشد، همه باید زیر نظر فرماندار باشیم و موضوع را حل و فصل کند، اندیمشک شهری است که غارت شده و هیچ چیزی در آن نمانده و همه فروخته شده اند یکی از مطالبات مردم از من این بوده و من هم از شما درخواست دارم، مسئولی که بداند این اتفاقات افتاده و سکوت کند انقلابی نیست ، مسئول نباید دنبال مصلحت اندیشی خودش باشد.

دارایی با اشاره به منطقه پشمینه زارگفت: که یک تیم و یا گروه تحقیق در این زمینه تشکیل شود.

سرهنگ کروندی فرمانده انتظامی اندیمشک در رابطه با طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: نیروی انتظامی در بعد نظامی آمادگی کامل دارد اما در بعد همکاری ادارات باید جلساتی داشته باشیم. اقدامات خوبی انجام شده مناطق شناسایی شده و این یک فرصت است و نباید ادارات نیروی انتظامی را تنها بگذارند ، بسیاری از طرح  ها از حیدر کرار که مرتباً تمدید می کنیم و مرتبا اجرا می شود.

رئیس بانک ملی و رئیس ستاد تبلیغات اسلامی اندیمشک با تشکر از مردم به ارائه گزارش پرداختند.

در پایان نیز فرماندار اندیمشک به جمعبندی مطالب پرداخت.

انتهای خبر/ محمد امین جشمیدی