استفاده از تکنولوژی جدید بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان رازی اهواز

خورنا: مدیر بیمارستان رازی اهواز از استفاده از تکنولوژی جدید در راه اندازی بخش رادیولوژی دیجیتال این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اسمعیل ویسی در مراسم راه اندازی بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان رازی که عصر امروز در درمانگاه تخصصی این بیمارستان برگزار شد، اظهار داشت: برای راه‌اندازی این بخش از تکنولوژی جدید استفاده شده است.

وی ادامه داد: بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان رازی اهواز در کنار دیگر بخش‌ها و درمانگاه‌ها راه اندازی شده که با آغاز به کار آن رفت و آمد شهروندان و بیماران به بخش اورژانس این بیمارستان کاسته خواهد شد.

مدیر بیمارستان رازی اهواز خاطرنشان کرد: بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون در حوزه تجهیزات و ۵۰ میلیون تومان نیز از لحاظ ساختمان راه اندازی شد.

وی اظهار امیدواری کرد که بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان رازی اهواز به میمنت دهه فجر بتواند خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه کند.

ویسی عنوان کرد: این دستگاه به منظور ارتقای رتبه بیمارستان در حوزه خدمات و استفاده از تکنولوژی جدید در ارائه بهتر خدمات و افزایش کیفیت آن راه اندازی شد.

وی در پایان متذکر شد: نباید زحماتی که برای راه اندازی بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان رازی اهواز کشیده شد را فراموش کنیم بنابراین از همه دوستان و همکاران تقدیر می‌کنم.