طرح بهسازی خیابان سلمان فارسی اهواز به بهره برداری رسید

خورنا: طرح بهسازی خیابان سلمان فارسی اهواز که با اجرای زیرگذر قطارشهری دستخوش تغییراتی شد امروز یکشنبه پش از گذشت حدود چهارسال با حضور برخی از مدیران استانی به بهره برداری رسید.

در ابتدای این مراسم شهردار اهواز با اشاره به اینکه بهسازی خیابان سلمان فارسی اهواز چهارسال به طول انجامید بیان کرد: باید از تمام کسبه این خیایان تشکر کرد زیرا در این مدت علی رغم اینکه مشکلات بسیاری داشتند با شهرداری اهواز همکاری بسیار خوبی داشتند.

ˈسید خلف موسویˈ افزود: با توجه به تاکید استاندار خوزستان در خصوص تکمیل هرچه سریعتر خیابان سلمان فارسی خوشبختانه توانستیم با کاری شبانه روزی ایان خیابان برای راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده شود.

وی با بیان اینکه روزانه ۶۰۰ هزار نفر از مردم شهر اهواز در خیابان سلمان فارسی تردد , دارند , گفت:تکریم به شهروندان وظیفه تمامی مسوولان است وامیدواریم بتوانیم با اجرای پروژه های شهری خدمات بیشتری را به مردم ارایه دهیم.

وی افزود: برای بهسازی خیابان سلمان فارسی اهواز ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است که هنوز اجرای مبلمان شهری این خیابان باقی مانده است.

گفتنی است از مشخصات پروژه بهسازی خیابان سلمان فارسی اهواز می توان به ۱۴ هزار و ۵۰۰متر مربع پیاده رو سازی،۹ هزار و ۵۰۰متر مربع کفپوش گذاری ،یک هزار و ۲۰۰متر جدول گذاری ،احداث ۹۰ باغچه،کاشت ۹۰ نفر نخل ،یک هزار و ۲۰۰متر لوله کشی آب خام ،نصب ۶۰ دستگاه پایه روشنایی،همسان سازی ۷۰ حلقه حوضچه و احداث ۵۰ حلقه حوضچه دفع آب های سطحی اشاره کرد.