سیدمحمد خاتمی: انشاالله شاهد حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشیم

خورنا: رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز ابراز امیدواری کرد که پس از تحقق حماسه سیاسی، زمینه رفع کدورت‌ها و حرکت در جهت خواست های امام و انقلاب فراهم شود.

به گزارش «انتخاب»، به نقل از دفتر حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در آستانه سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی، رییس جمهور اسبق کشورمان، اظهار داشت: ملت ایران در انقلاب اسلامی توانست از نظام استبدادی وابسته به بیگانه نجات پیدا کند و مسیر پیشرفت و ترقی را در مسیری بپیماید که ارزش های الهی -بخصوص عدالت در عرصه اجتماعی- بر آن حاکم باشد.

وی افزود: رویکردهای مختلف در درون انقلاب می گنجیدند و خود امام هم عنایت داشتند که این گرایش‌ها به رسمیت شناخته شده و حضور داشته باشند.

رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز تصریح کرد: افتخار مجمع روحانیون مبارز این است که خود را نزدیک به امام می داند و رویکردی دارد که آن را به جهت گیری و نظر امام نزدیک‌تر می‌داند؛ گرچه به همه کسانی که برای انقلاب زحمت کشیده اند و در عرصه بوده اند احترام می گذارند، اما آنچه برای ما مهم است این است که دلها به هم نزدیک شود و باز هم به آن لحظات و زمانهایی که همه در کنار همدیگر سربلندی ایران، پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت ارزش های الهی بر جامعه را می خواستیم، برگردیم، زیرا ملت واقعا در این راه فداکاری کرد.

خاتمی گفت: امیدواریم امسال که نظر رهبری معظم در خصوص حماسه سیاسی رخ داده و تحولاتی را شاهد بوده ایم و مردم نشان دادند که چه جهت گیری هایی دارند، به آرمان‌ها نزدیک تر شده و زمینه‌ای فراهم شود که دل‌ها به هم نزدیک شود و باز هم با رفع کدورت‌ها و نگاه به آینده همه در خدمت چیزی قرار بگیریم که برای آن انقلاب انجام شد و امام آنها را می خواستند.

وی در پایان افزود: امیدوارم خداوند همه ما را موفق بدارد تا در مسیری که مورد رضایت اوست حرکت کنیم و واقعا در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن همانطور که مردم در تمام سال‌ها دلبستگی خود به اصل انقلاب را نشان داده اند، به آن اهتمام بورزند و امسال هم ان شاء الله شاهد حضور پرشکوه مردم باشیم و دلهایمان متوجه آینده ای که بهتر از امروز است، بشود و همه در کنار هم بتوانیم این مسیر را طی کنیم.

انتهای پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حق گو ای کاش صدا وسیمای برادر ضرغامی هم که سعی دارد اقای خاتمی را برانداز معرفی کند!!!!!!!!!!!!!!!! این اخبار را پوشش میداد........... ک..........................ا..................................................ش