مصطفی سمالی‌زاده به‌عنوان سرپرست فرمانداری رامهرمز معارفه شد

خورنا: آیین توریع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید رامهرمز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، استاندار خوزستان، حکم سرپرستی فرمانداری رامهرمز را صادر و صبح امروز در مراسمی توسط معاونت امنیتی، انتظامی استانداری خوزستان در فرمانداری رامهرمز مصطفی سمالی‌زاده معارفه شد.

در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری رامهرمز، امام جمعه این شهر اظهار کرد: دنیا محل تغییر و جابه‌جایی است و این مسئولیت‌ها دست به دست می‌شود و می‌گذرد و خوشا به حال آنانی که بتوانند حیات ابدی و دائمی آخرت خود را در این دنیا مهیا کنند.

حجت‌الاسلام سیداسماعیل موسوی ادامه داد: سه اصل مهم در مدیریت اسلامی که شامل محبت، مشورت و قاطعیت است که یک مدیر را می‌تواند موفق کند.

در ادامه آئین معارفه سرپرست جدید فرمانداری رامهرمز، معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان ابراز داشت: این پست‌ها، آمدن و رفتن‌های زیادی را به خود دیده است و نباید در بعد غیر معنوی آن غرق شویم لذا باید هوشیار بوده و غفلت نورزیم.

قدرت‌الله دهقان افزود: نباید دچار افراط و تفریط شویم زیرا اگر در این سمت و سو قرار بگیریم به نتیجه نخواهیم رسید و متوقف می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، در آئین معارفه سرپرست جدید فرمانداری رامهرمز، در حکمی از سوی استاندار خوزستان، مصطفی سمالی‌زاده، دارای دکترای علوم سیاسی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری رامهرمز معرفی و از زحمات و خدمات غلامعلی پشت یافته فرماندار پیشین رامهرمز قدردانی به عمل آمد.