همایش پیاده رودی خانوادگی در هندیجان برگزار شد

خورنا: همایش یزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر درهندیجان برگزار شد.

به گزارش یونس عبادی خبرنگارورزشی خورنا در هندیجان در این همایش شرکت کنندگان مسیر اداره ورزش و جوانان تا فلکه لنج را بصورت رفت و برگشت پیاده روی کردند.

همایش با شرکت اداره ورزش وجوانان، معاون فرماندار، شهردار، شورای شهر، بخشدار مرکزی؛ مسئولین اداره بهزیستی، ثبت احوال، هیت ورزشهای همگانی، اورژانس و نیز مساعدت نیروی انتظامی به همراه جمع کثری از علاقمندان در شهرستان هندیجان برگزار شد و به ۴۰ نفر از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه از سوی برگزارکنندگان اهداء شد.

رئوفی فرمانده نیروی انتظامی هندیجان در حاشیه همایش با بیان اینکه اعتیاد یک بلای خانمانسوز است به خبرنگار ما گفت: اعتیاد به مواد مخدرعامل مهم فروپاشی کانون گرم خانواده و بروز آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است.

وی ادامه داد: اعتیاد در ابعاد مختلف تآثیرات مخربی را بروی فرد، جامعه و خانواده میگذارد. اعتیاد عاقبتش نیستی و مرگ است.باید تلاش کرد تا ورزش بویژه ورزشهای همگانی درجامعه نهادینه شود.

وی افزود: یکی از راه های مناسب برای پیشگیری از وقوع جرم به ویژه در جوانان کشاندن آنان به سمت ورزش است و مسئولان باید تلاش کنند تا با ایجاد زمینه های مناسب ورزشی جوانان به ورزش روی بیاورند.

فرمانده نیروی انتظامی از جوانان هندیجانی خواست:با روی آوردن به باورهای دینی,و الگو قراردادن ورزشکاران خوب هندیجانی به ورزش بپردازند و اوقات فراغت خود را با سرگرمی های سالم وسازنده پر کنند.

حلیمه شکاری سرپرست اداره ورزش وجوانان هندیجان نیز ورزش را پایه و اساس یک جامعه خوب، با طراوت و با نشاط دانست و گفت: اخلاق و منش پهلوانی در ورزش باعث می شود تا ورزشکار در کنار پرورش جسم، روح خود را نیز پرورش دهد و به یقین چنین انسانی در جامعه به دنبال نا هنجاری و یا اعتیاد نخواهد رفت.