جاده دزفول-شوشتر از ردیف اعتبارات ملی تعریض و ایمن سازی اجرا می شود

خورنا: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق گفت:طرح تعریض ، توسعه و چهار بانده کردن جاده دزفول – شوشتر از ردیف اعتبارات پروژه های ملی پیگیری و اجرا می شود.

ˈعباس پاپی زاده ˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دیدار ˈمحمدباقر نوبختˈ سخنگوی دولت افزود:در این نشست جاده دزفول-شوشتر-ملاثانی به عنوان یکی از محورهای حادثه خیز شمال استان خوزستان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید وزارت راه و شهرسازی توسعه این محور را از محل اعتبارات ملی پیگیری کند.

این عضو کمیسیون تلفیق افزود:در این نشست همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی ضمن بررسی کارشناسی و فنی این جاده و اعتبار مورد نیاز برای ایمن سازی آن ، نتیجه را ظرف هفته آینده اعلام تا از محل اعتبارات ملی برای تعریض ، توسعه و چهار بانده کردن آن اقدام شود.

پاپی زاده همچنین با اشاره به محرومیت شهرستان دزفول در بخش زیر ساخت ها افزود:با تشریح وضعیت شهرستان دزفول ومشکلات موجود ، سخنگوی دولت قول داد برای بررسی این محرومیت ها به دزفول سفر کرده و در جهت کاهش محرومیت از منطقه اقدام کند.

جاده دزفول – شوشتر که از جاده های پرتردد و ترافیکی شمال استان خوزستان می باشد به دلیل عدم استاندار به یکی از جاده های حادثه خیز منطقه تبدیل شده به طوریکه حوادث خونبار رانندگی مکررا در آن رخ می دهد.

در آخرین حادثه رانندگی که ماه گذشته در این محور اتفاق افتاد دوازده تن کشته شدند.