مقتدایی: نباید یک نسخه ورزشی برای تمام خوزستان بپیچیم

خورنا: استاندار خوزستان گفت: نباید یک نسخه ورزشی در مرکز استان برای تمام خوزستان بپیچیم بلکه باید برای هر شهرستان باتوجه به ویژگی های آن برنامه ریزی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبد الحسن مقتدایی پیش از ظهر امروز در نشست شورای ورزش استان خوزستان اظهارکرد: با امکانات و نیروهایی که در استان داریم می توانیم کارهای زیادی انجام دهیم که نیازمند همفکری است به همین خاطر نیز ما این نشست را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: اگر هر مدیری بخواهد فقط به رشته ای که درآن درس خوانده است توجه کند و برای آن برنامه ریزی کند و به سایر رشته توجه نکند در آینده دچار مشکل خواهیم شد.

مقتدایی اضافه کرد: مدیران باید انگیزه داشته باشند و با یکدیگر همکاری کنند تا زودتر به هدف مورد نظر خود برسند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ورزشی که در سطح آموزشگاه انجام می شود، بیان کرد: اگر می خواهیم در ورزش موفق باشیم باید از سطح پایه که همان آموزشگاه ها است شروع کنیم.

استاندار خوزستان همچنین بیان کرد: هر کس دلسوز و نگران این ورزش است باید جلو بیاید و احساس مسئولیت کند تا بتوانیم با کمک یکدیگر و با برگزاری چنین نشست هایی چه در سطح استان و چه در سطح شهرستان در ورزش استان گام های خوبی برداریم.

مقتدایی با اشاره به حسن سالمی (رییس هیات ورزشهای همگانی خوزستان) و سیف الله دهکردی (مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اظهار کرد: افرادی مثل این آقایان زحمت زیادی برای ورزش خوزستان کشیده اند و با وجود سن و سال بالای خود، همچنان در عرصه ورزش در حال خدمت کردن به مرم هستند.

وی ادامه داد: باید با برنامه ریزی درست در استفاده از ورزشهای تفریحی و سالم، انرژی موجود در بین دختران و پسران را تخلیه کرد.

مقتدایی عنوان کرد: مردم نیاز به شادی و نشاط دارند که راه آن فراهم کردن امکانات مناسب و به معنای واقعی همگانی است.