سلحشور: در لجنزاری به نام سینما نمی‌توان حرف از اسلام زد

خورنا: شیعه آنلاین نوشت: «فرج الله سلحشور» کارگردان فیلم سینمایی حضرت یوسف (ع)، با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم رویش در مشهد مقدس، طی اظهاراتی شدیداللحن گفت: دبیران جشنواره به صراحت گفته‌اند که سینما مذهبی یعنی چه و سینمای دینی را قبول ندارند.

«سلحشور» با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم دینی رویش که حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی مسئولیت برگزاری آن را بر عهده دارد، گفت: الان جشنواره فیلم رویش گذاشته‌اند. آقایی بنام «صانعی» و «بیگلری» به صراحت می‌گویند سینما مذهبی و این مسخره‌بازی‌ها یعنی چه، سینما سینما است و حرف آن یکی است و سینمای اسلامی را اصلاً قبول ندارند آن هم جایی مثل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی.

کارگردان فیلم سینمایی حضرت یوسف‌(ع) همچنین گفت: وقتی در یک مملکت حرف سینمای اسلامی می‌زنند، در حالی که برای اسلامی‌شدن آن کاری نکردند معلوم است تصمیم‌شان غلط است.

وی با بیان مثالی، عنوان کرد: در یک حوض لجن، نمی‌توان دنبال سیب، گلابی و انار تمیز گشت و این یک حماقت است، در یک لجنزاری به نام سینما که ریزه‌خوره دستورالعمل‌های صهیونیستی است نمی‌توان حرف اسلام را زد.

سلحشور در پایان گفت: در این سینما که در دستان صهیونیست‌ها است نمی‌شود حرف اسلامی زد و مثل آن است که به یک دزد بگویی چرا مال حرام می‌خوری، به سینمایی که ماهیت صهیونیستی دارد نمی‌توان نام اسلامی داد.