۱۰۰ کیلوگرم تریاک در ˈشوشترˈ کشف وضبط شد

خورنا: ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با تلاش ماموران انتظامی شهرستان شوشترˈخوزستانˈ در هفته جاری کشف و ضبط شد.

به گزارش سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،ˈسـرهنگ تاجی پورˈدر تشریح جزئیات این خبرگفت: در پی انجام کار اطلاعاتـی شبانه روزی که توسط ماموران انتظامی این شهرستان انجام شد، یکی از باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان که تحت عنوان دانـشجو با اجاره کردن منزل در محدوده میدان ۱۷ شهریور اقدام به قاچاق تریاک از استان های همجوار می کردند، شناسـایی شد.

این مـقام مسوول بیان داشت: پس از شناسایی مخفیگاه اعضای این باند با هماهنگی سریع مقام قضایی، ماموران انتظامی این شهرستان در قالب اکیپ های محسوس و نامحسوس دریک عملیات ضربتی و غافل گیرانه به بازرسی از منزل پرداختند.

وی افزود: در نتیجه این بازرسی مقدار ۱۰۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه ای در داخل یک دستگاه خودروی پژو سواری که درون پارکینگ منزل بود کشف و ضبط شد و اعضای این بانـد که تعداد ۳ نفر از اهالی لرستان بودند دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه و پرونده متشکله جهت اعمال قانون به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تحویل شدند.

سرهنگ تاجی پور درخاتمه با تشکر صمیمانه از همکاری و تعامل خوب شهروندان از آنان تقاضا کرد ضمن حفظ هوشیاری خود در برابر افراد بزه کار و سابقه دار هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت به شماره تلفن ۱۱۰ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۵۱۱۱۰ اطلاع دهند.