لیگ برتر بسکتبال/ بیستمین برد پیاپی پتروشیمی بندر امام رقم خورد

خورنا: تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با یک برد قاطع مقابل تیم شهرداری گرگان به بیستمین پیروزی خود در این فصل از رقابت‌ها دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم پتروشیمی بندر امام عصر امروز به مصاف تیم شهرداری گرگان رفت.

در این دیدار که در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر برگزار شد، رضا آذرافزا به عنوان سرداور، رسول داوری به عنوان داور اول و مهدی میثاقی به عنوان داور دوم به قضاوت پرداختند.

وحید حاجیان، مهدی کامرانی، حامد آفاق، حامد سهراب‌نژاد و ارسلان کاظمی پنج بازیکنی بودند که مهران حاتمی به عنوان آغازگر مسابقه به میدان فرستاد و مجید قاسم‌زاده، آرمین صادقی، محسن خسروی، محمدرضا خالقی‌فرد و نمانجا کواچویچ نیز پنج بازیکن آغازکننده دیدار برای تیم شهرداری گرگان بودند.

در وقت ۱۰ دقیقه نخست این مسابقه مردان مهران حاتمی ۳۶ بر ۱۳ شهرداری گرگان را پشت سر گذاشتند تا مشخص شود تیم پتروشیمی بندر امام برای کسب بیستمین پیروزی پیاپی خود در این فصل کار چندان سختی در پیش ندارد.

اما در وقت ۱۰ دقیقه دوم شاگردان اسدالله کبیر تلاش بیشتری از خود به خرج دادند تا نتیجه نزدیک ۲۶ بر ۲۳ به سود بندر امامی‌ها رقم بخورد و نیمه نخست با حساب ۶۲ بر ۳۶ به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم و وقت ۱۰ دقیقه سوم این دیدار، بازی درخشان بازیکنان تیم پتروشیمی بندر امام باعث شد شاگردان کبیر دست و پا بسته این کوارتر را دنبال و تنها به کسب هفت امتیاز بسنده کنند.

در این یک چهارم، تیم پتروشیمی بندر امام ۳۳ بر ۷ میهمان خود را پشت سرگذاشت تا بازی با نتیجه ۹۵ بر ۴۳ به سود مدافع عنوان قهرمانی پیگیری شود.

در وقت پایانی این دیدار نیز تیم پتروشیمی بندر امام ۱۶ بر ۱۱ بر شهرداری گرگان فائق آمد تا مردان مهران حاتمی با نتیجه قاطع ۱۱۱ بر ۵۴ بیستمین پیروزی پیاپی خود در این فصل را جشن بگیرند.

تیم پتروشیمی بندر امام با این پیروزی ۴۰ امتیازی شد و همچنان بدون شکست در مکان نخست جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد.

شاگردان مهران حاتمی در ادامه این رقابت‌ها، پنج‌شنبه همین هفته از تیم فولاد ماهان اصفهان پذیرایی خواهند کرد.