وبلاگها/ امام جمعه محترم دزفول، آمار افسردگی در خوزستان بسیار بالاست

خورنا – وبلاگ عماد جعفرپور: امام جمعه محترم دزفول، اینجانب به نوبه خودم از پیگیری مشکلات مردم و نیز توجه به حساسیت های مردم خوزستان به ویژه مشکلات معیشتی و اشتغال توسط شما در سالیان اخیر تشکر میکنم ولی دو نکته عرض میکنم شاید به رستگاری همگان کمکی کرده باشم.

نکته اول: آمار سکته قلبی، مغزی و افسردگی و بیماریهای مرتبط با روح و روان در خوزستان بسیار بالاست و برگزاری جمع های شاد و پر هیجان مثل همین کنسرتهای قانونی میتواند تا حد بسیار زیادی به نشاط مردم کمک کند. به عنوان یک شهروند یا یک فعال اجتماعی تقاضا دارم در خصوص ممانعت از برگزاری کنسرت تجدید نظر بفرمایید. خیلی صریح عرض میکنم. حاج آقا لطفا نگذارید تنها تفریح مان منقل و وافور باشد. استدعا دارم قدری هم به آمار طلاق در دزفول بیندیشید و بپرسید چند درصد آن به دلیل اعتیاد، افسردگی و بیماریهای عصبی است؟ پاسخ اداره بهداشت دزفول یا دادگستری دزفول شما را شوکه خواهد کرد.

نکته دوم: بنده جوانی سی و سه ساله هستم و از لحاظ هورمونی و تمایل جنسی نیز نرمال هستم و مشکل خاصی ندارم. ولی حاج آقا باور بفرمایید از مشاهده خانم هایی که گیتار یا تار یا عود مینوازند حتی یک درصد هم تحریک جنسی نمیشوم بلکه لذت میبرم و روحم به پرواز درمی آید. چه میدانم، شاید اگر شما مسئولین عزیز قدری هنری تر به موضوع نگاه بفرمایید، بتوانیم بدون ایجاد مشکل کمی شادی کنیم و از افسردگیهای روز افزون فاصله بگیریم.

با تشکر – عماد جعفری پور/ وبلاگ کشور زمین