شهرداری فضای خرمشهر را برای نوروز آماده کند

خورنا: حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمشهر با تاکید بر لزوم ساماندهی فضای شهر خرمشهر در آستانه ایام نوروز اظهار کرد: شهرداری، فضای شهر را برای ورود کاروان‌های راهیان نور و میهمانان نوروزی آماده کند.

وی در این خصوص از همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی خواست با یکدیگر در تعامل باشند.

خطیب جمعه خرمشهر در ادامه با تبریک ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: اسلام‌گرایی و اسلام خواهی در منطقه و جهان از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: از بین بردن استبداد، برپایی مردم سالاری دینی، شکوفایی علمی و رشد فناوری بومی کشور از دیگر برکات انقلاب اسلامی هستند.

موسوی در ادامه خواستار صدور ویزای انفرادی برای خرمشهری‌ها برای سفر به کشور عراق شد و اضافه کرد: بسیاری از شهروندان خرمشهری به دفتر من مراجعه می‌کنند و خواستار عزیمت به کشور عراق برای حضور در مراسم ختم اقوامشان هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه مسئولان در مرز به جز ایام اربعین به هیچ یک از ایرانیان اجازه ویزای انفرادی برای خروج را صادر نمی‌کنند.

خطیب جمعه خرمشهر عنوان کرد: مسئولان حج و زیارت می‌گویند که به دلیل خطراتی که برای مسافران ایرانی وجود دارد از صدور ویزای انفرادی در ایام سال معذوریم در صورتی که ما در خبرها شاهد هستیم که تمام اتفاقاتی که برای زوار و مسافران ایرانی رخ داده بود همگی در قالب همین کاروان‌های حج و زیارت بوده است.

وی بیان کرد: افرادی که به صورت انفرادی وارد خاک عراق می‌شدند هیچگونه مشکلی برای آنها به‌وجود نیامده و در همین راستا خواستار پیگیری مسئولان برای حل این مشکل هستیم.