انهدام بزرگترین باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شوشتر

خورنا: سرهنگ صادق تاجی پور در تشریح این خبر گفت: یکی از بزرگترین باندهای توزیع مواد مخدر در شهرستان که تحت عنوان دانشجو با اجاره کردن منزل تیمی در محدوده میدان ۱۷ شهریور اقدام به قاچاق مواد مخدر از استان های همجوار به این شهرستان می نمودند شناسایی گردید.

این مقام مسئول بیان داشت: پس از شناسایی مخفیگاه اعطای باند سریعاً با هماهنگی و مجوز مقام قضایی مامورین در قالب اکیپ های محسوس و نامحسوس طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه منزل استیجاری را مورد بازرسی قرار داده که در نتیجه این بازرسی مقدار ۱۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که بطور ماهرانه ای در داخل یک دستگاه خودرو پژو سواری که درون پارکینگ منزل بود کشف و ضبط نمودند و اعضای این باند که تعداد ۳ نفر وهمگی ساکنین استان لرستان می باشند دستگیرشدند.

وی افزود: متهمین دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه و پرونده متشکله جهت اعمال قانون به دادسرای عمومی انقلاب شهرستان تحویل گردیدند.

تاجی پور با اشاره با همکاری و تعامل خوب شهروندان با نیروی انتظامی اظهارداشت: ضمن حفظ هوشیاری خود در برابر افراد بزهکار بخصوص افراد سابقه دار هرگونه موارد مشکوک را سریعاً از طریق شماره تماس ۱۱۰ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۵۱۱۱۰ با ما در میان گذارند.