برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای ایده تا عمل در خرمشهر

خورنا: مدیر مرکز رشد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای ایده تا عمل در این دانشگاه خبر داد.

دامون رزم‌جویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر نخستین جشنواره منطقه‌ای ایده تا عمل که به صورت منطقه‌ای است را در این دانشگاه برنامه‌ریزی و اجرا خواهد کرد.

وی افزود: فراخوان این جشنواره از ششم آذرماه صادر شده و مهلت ارسال آثار نیز تا ۳۰ بهمن و زمان برگزاری جشنواره نیز  پنجم اسفند است.

مدیر مرکز رشد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ادامه داد: زمینه‌های ایده‌پردازی برای حضور در این جشنواره شامل علوم فنون دریایی، غلوم مهندسی، ملوم انسانی و پایه است.

رزم‌جویی تصریح‌کرد: کمک به پرورش ایده‌های نوین در کنار شناسایی فناوری نوین، زمینه‌سازی جهت تبدیل ایده و طرح به محصول، تقویت روحیه ابتکار، خلاقیت و نوآوری و شناسایی پژوهشگران جوان اهداف عمده برگزاری اولین جشنواره ایده تا عمل است.

وی اضافه‌کرد: به آثار برگزیده و نفرات برتر این جشنواره نیز لوح تقدیر، مجوز شرکت رایگان در دوره‌های کارآفرینی مرکز رشد، اهدای جوایز نفیس به سه ایده برتر از نگاه داوران و حمایت‌های مالی و اعتباری از طرح‌های برگزیده اهدا خواهد شد.

مدیر مرکز رشد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر خاطرنشان‌کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن‌های ۰۶۳۲۴۲۳۳۹۸۰ تماس بگیرند.