عمق فاجعه در سینمای جوان آبادان!

خورنا: یک فیلم‌ساز آبادانی از بلاتکلیفی فیلم‌سازان این شهرستان گفت.

مهدی پدویش اظهار کرد: همه فیلم‌سازان آبادانی بلاتکلیف هستند. من چندین فیلم‌نامه تأیید شده دارم اما برای ساخت آن به بودجه نیاز دارم و اگر هم بخواهم با هزینه شخصی آن را بسازم اصلاً امکان‌پذیر نیست چراکه هزینه‌ها بسیار زیاد و سرسام‌آور است.

او بیان کرد: در حال حاضر ما ساختمان انجمن سینمای جوان آبادان را داریم اما انجمن ما مسؤول ندارد و نزدیک به یک سال است که اوضاع انجمن سینمای جوان آبادان به همین منوال است.
پدویش توضیح داد: در انجمن سینمای جوان آبادان همه امکانات مورد نیاز وجود دارد اما سرپرست ندارد و هیچ کاری نه از سوی انجمن سینمای جوان آبادان، نه از سوی اداره ارشاد و نه از سوی انجمن سینمای جوان کشور برای ما انجام نمی‌شود.
او ادامه داد: فیلم‌سازان آبادانی اغلب ورک شاپ‌هایی را در جاهای مختلف برگزار می‌کنند که از سوی همین محافل نیز چندین فیلمنامه هم نوشته شده است اما وقتی حمایتی صورت نمی‌گیرد کارها آن طور که باید پیش نمی‌رود.
وی تصریح کرد: ما جزو صنف هستیم و در هر صنفی حداقل باید ماهی یک بار جلسه برگزار شود که متأسفانه در انجمن سینمای جوان آبادان جلسه برگزار نمی‌شود و این همان عمق فاجعه است.
پدویش بیان کرد: ما ساختمان انجمن سینمای جوان آبادان را داریم که هم سالن نمایش و هم همه امکانات لازم را دارد اما کسی نیست که در سینمای جوان آبادان را باز کند.